dissabte, 9 de juny del 2012

2.TBfC

Mails matiners. 
Cafè a l’aeroport. 
Cireres. 
Schönefeld. 
Moment Itineri.de
Converses al tren. 
A dinar!!! 
Obres. 

© nur

Ens deixa sols. 
Nikolai Viertel. 


Sauerkraut. 
La primera nit. 
Esmorzar plegats. 
KaDeWe. 

© nur

Ens perdem una mica. 
Reichstag. 

© nur

Berlín als nostres peus. 
Sushi. 
Neues Museum. 
Nefertiti. 
Gràcies Martí!
Tiergarten. 

© nur

Cervesa i mantes. 

© nur

Se’n va. 
Riure molt. 
Més transport públic.


© nur

Pizza. 
Mirades còmplices.
Tacheles. 
Hauptbanhof de matinada.

© nur

Croissants.
Des de la mateixa porta. 
Mauer Park. 
Mercat de puces. 
Confidències. 
Brunch. 


© nur

Sorpresa!!!


Comença a ploure.
Marxen. 
Els acompanyem un tros. 
Passejant sota la pluja. 
Rooibos de les cinc. 
Em quedo sola. 
Tagesschau (no entenc res). 
Tatort (m’adormo). 
Esmorzar trist (els enyoro). 
Berlinejar sense pressa. 




Zoologischer Garten. 
Darrer dinar. 
Petons de comiat. 
Cap a casa. 



16 comentaris:

  1. Com ja he dit a Cal Ferran, un capde fantàstic i uns lligams que es fan teixint cada vegada més forts.

    Un buidatge mental molt convenient i uns riures totalment reparadors, quina setmana més bona que he passat després de passar aquests dies junts!

    Com també he dit allà, pensant en la 3a. ja? :)

    Gràcies Lluïsa, i a tots, per ser tan bons companys de viatge i de vida!
    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet, cada vegada que ens trobem, pocs o molts, aquí o allà, sento que el temps va a un altre ritme i que estic en una mena de bombolla que m'aïlla de tot el que em preocupa.

      Gràcies també a tu per tots els bons moments compartits.

      Petons!

      Elimina
  2. Fantàstic recorregut pels carrers berlinesos
    Una de les ciutats europees que m'interesen i encara no hi he estat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ja ho saps, cap a Berlín... de la mà del Ferran i Itineri.de

      Elimina
  3. T'ha quedat un post preciós, Lluïsa!!... Idees, paraules, sensacions, pensaments, sentiments, imatges, records... :-)))

    No em queda cap dubte que va estar molt, molt bé!!! :-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Assumta!!! És molt difícil resumir-ho tot i mira, em va semblar una bona manera de fer-ho :-))

      I moltes gràcies també per la teva complicitat en tot moment.
      Un petonàs!!!

      Elimina
  4. Hola Lluïsa,
    Com que no vaig poder venir, ara m’estic repassant les vostres cròniques de la 2.TBfC, i ja és una mica com si hagués estat amb vosaltres. A veure si puc venir a la propera!
    Per cert, veig que em tens enllaçat; he fet el mateix amb el teu blog.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que em feia gràcia la possibilitat que dos anoiencs (tu d'arrels i jo de naixement) ens passegéssim junts per Berlín; segur que hi ha altres ocasions.

      Et vaig enllaçar quan, al principi, t'havies afegit a l'expedició. Gràcies per fer el mateix amb mi.

      Elimina
  5. un apunt fantàstic lluisa! i uns grans records... tots aquí! que bonic poder reviure-ho aixi! :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Totes les històries estan plenes de detalls i això és el que hi ha a l'apunt, detalls que ens porten a moments concrets i que recordem cadascú a la seva manera.

      Elimina
  6. Eiiii que en Ferran us va dur a menjar sushi a l'engròs eh??? :P i Tacheles encara està okupada? Quants records!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant!!! Però va ser discret i no en va menjar gaires ;-)
      Sí, Tacheles encara ho està... per poc temps.
      Encara hi hauria pogut afegir un altre record familiar per tu, però el restaurant grec prop de Ku'damm era tancat a l'hora de dinar :-(

      Elimina
  7. Ains... vull tornar a volar amb vosaltres :_)

    ResponElimina